Thursday 8 November 2012

REsult Sem3?

Aku tengok result aku jam 10.30 pagi. dah siap siap nak pergi kerja dah.. 
Aku bawa keluar laptop, letak atas meja, then on..
Mak aku datang, tanya "Akak nak tengok result ke?" 
Aku ye kan laaa.. then tetiba mak aku join sekali. 

Ermm,, berdebarrrrr~

Then,, email, unread! 

Urmm, aku bukak la email tu sambil di temani mama aku... and... scroll bawah.. and....

K, aku nangis tetiba.. sebab.. yeahhh sebab aku tak dapat target aku. aku jatuh bawah terus! Aku punye pointer jatuh gila gila punye gila la! 

Means, aku tak Dekan.. Siyes aku sedih bagai nak gila jugak! 

Aku harapkan NC, tapi bila dah begini jadiknya, NC dalam kepala aku terbang melayang la~~

then mama aku kat sebelah,, "Takpe la akak, sem depan cuba lagi" *sambil tepuk tepuk bahu aku*

Mum, if you do that, you make me more crying!!

Jika ini hasil aku sem lepas, hasil kesilapan aku, hasil kesalahan aku, hasil perbuatan,, takpe la, sem depan aku perbaiki semua, aku takkan mengulangi perbuatan atau kesalahan yang lalu.. 

Aku sedih. Aku kecewa. Aku tak dapat senyuman aku. Aku tak mampu nak motivate diri aku.
Aku tak boleh kawal air mata aku. Aku kecewakan ramai orang especially abang aku. Aku tak rasa aku boleh berdepan dengan kenyataan ni. 

Walau ape pon, Alhamdulillah aku takde repeat. =')

so, how can I tell my dad about this? bersedia untuk kena marah!!

No comments:

Post a Comment