Saturday 17 November 2012

GoodLuck awak!

Hey2, ada orang tu nak tinggalkan saya pergi Shah Alam.. wuwuwuw~
Hehe, itu pon sebab orang tu join KARISMA =)

Mr. N join sukan Badminton, lawan dengan UiTM cawangan lain. 2 minggu dia busy dengan KARISMA.
Aku je busy dengan kerja. hee~

well, rindu tetap ada.. hari2 rindu kat dia. =) 
And aku, ada plan nak buat something utk dia before dia start perlawanan. Jarak jauh ni bukan penghalang, kan? kan? hehe so, aku pon fikir-fikir laaaaaaa... dan TING!!!

Muncul satu ideaa~~ 

Ehemm aku ingatkan nak buat note kata2 khas utk dia sebagai kata semangat,, tapiiiii melalui GAMBAR!! 
Yup gambar.. =) 

Itu je kemampuan aku untuk buat benda ni setakat ni. kalau bole aku nak je pergi Shah Alam sana, teman dia, tengok dia berlawan, sentiasa ada dengan dia macam SUKOL hari tu,, tapi apakan dayaaa~ hukhuk *kesat air mata* 

aku x tahu nak taip ape je nie.. tapi meyh la aku tunjukkan hasil aku untuk si dia yang aku CINTAI ituu ~ =)


Kepada awak Mr.N,, walaupun saya xde dengan awak secara jasadnya, tapi sye tetap ade disisi awak, menyokong awak, xkan benarkan awak give up!! you do ur best, saya sentiasa ade mendoakan awak, kemenangan awak, ketabahan awak, kesihatan awak. =') ILY <3

No comments:

Post a Comment