Friday 30 November 2012

Sakit Hati!

Benci! menyampah! Sakit Hati! Tak suka!!

Aku rasa macam nk jerit je semua perkataan uw depan depan dia!!
Dari petang tadi, sampai malam ni weyh aku terasa lagi!!

Mulut ni rasa macam nak keluar je kata kata kesat!! 

Ahhh #%&^&$#%$&^(^(!!!!!!!!!!!!!

Aku memang saje nk komen status budak pompan kesayangan kau dulu tu sebab aku nk bagi dia terasa,. yela, asyik pasal KARMA aje. macam dia seorang tahu pasal Karma tu! Bosan la setiap status pasal benda yg sama macam tu! aku kalau boleh nk unfriend perempuan tuu! Tapi sebab aku nak tahu dia contact kau lg ke tak, aku TERPAKSA friend!!

Pastu bila kau pon join komen status uw, aku lagi la nak buat dia terasa, saje nk bermanja dengan kau, tapi kau..... buat tak tahu. then biar komen uw tergantung macam tu! macam aku ni SYOK SENDIRI kan????

Kau mesg aku kata,, "Malaslah balas komen awak tu,,"

Yela, sebab takut menyemak dekat status dia la kan~ but then aku suruh kau balas supaya benda tu tak tergantung, kira kau layan aku jugak laaa, TAPI, KAU?? tanya aku "laaa, kenapa pulak??" lepastu suruh padam!!!!

Fine, aku padam!! Sakitnya hati!! Rasa macam kau backup perempuan tu jeeeeeeee!!!!  Langsung tak faham pape kan???!!!!!!!!

Haishhhh aku taip ni pon tekan kuat kuat keyboard! Lantak lah rosak pon! aku nak lepas geram!!!

@#$(*$(#$@#&*_%%!%*!!!!!!!!!!!!!!!

Baik aku sambung kemas barang, nak balik UiTM esok!! BYEE!!!


No comments:

Post a Comment