Saturday 5 May 2012

KERJA #18

SOryy la, aku sekarang macam da malas sikit nk update update blog niee.. asyik takde mood jee.. ni pon aku nak update, nk luahkan perasaan aku..

Well, datang kerja tadi aku sangat happy! Mulut aku je yang asyik bercakap tak henti.. Tak pernah lekang pon senyuman aku.. Tapiii.. tak lama pon,, petang tadi aku terasa dengan someone niee.. 
Die tegur aku.. okey, memang salah aku laa.. aku akui.. salah ape tak perlu tahu laa.. tak penting pon.. Tapi yang buat aku terasa sangat la kan,, Kenapa die mesti nak tegur aku dengan muka die yang masam mencuka tu? Tak boleh ke tegur aku dengan senyuman, cakap lembut.. Aku bukannye budak kecik, tak boleh nak dengar kata.. KAu tegur sekali, aku tak buat lagi la!! Aku cuba la rilexkan diri aku.. tahan emosi aku.. aku tetap senyum, even dalaman aku terasa sangat, sampai aku terpaksa ke bilik air nak keluarkan air mata  tuuu.. *Nasib baik org lain tak perasan* 
Bile aku jumpa kau, aku tegur kau, seolah olah takde ape yang berlaku, aku masih nak bergurau dengan kau, senyum dengan kau.. Tapi kau buat endah tak endah jee.. Kau tanya aku sepatah, aku jawab berpatah patah sebab nak bergurau dengan kau, tapi kau buat tak tahu jee.. Aku jadi 'happy-go-lucky' pon sebab aku tak nak kau rasa serbasalah biler da tegur aku tuu.. Tapi ni tak, kau pula yang masam muka dengan aku.. Nasib baik ade yang sudi nak dengar luahan aku tadi.. huhu.. 

Susah sebenarnya orang yang selalu di gelar 'happy-go-lucky' niee.. sebab terpaksa berpura pura gembira sedangkan rasa nak menangis!!! 

Sorry, takde mood.. bubye!

No comments:

Post a Comment