Thursday 17 May 2012

Happy Birthday to me!!

Hey hey! Happy birthday to me! Lalala~~ *syok sendiri* HAHA
Hari ini cukup la aku 19 tahun~ =)
Aww!! Inilah hari yang ku tunggu tunggu sebab.. Errr... Sebab... MR.N is coming to Jaybee!!
Wuhuuu~! I miss him damn much tawuk!!! Jadik, kitorang plan la nak keluar same pada haru jadi aku niee.. Mulanya plan berdue je, tapi.. kawan kawan die pulak ade ajak die kuar jalan kat jaybee kan.. Tu yang plan keluar berdue jadik keluar bersama rakan rakan! Hehehe.. lagi best kan?? Kawan kawan sekelas Mr. N je laa.. Kawan kawan aku kerjaa.. huhuhu..

Plan nak keluar dalam pukul 11 pagi gituu.. Tapi, ehemm.. kereta problem plak.. huhu,, time nak amek aku je, kereta rosak.. Huwaaaa!! TT.TT mengade nyeee.. macam tahu tahu jee.. hahaha

Then dalam pukul 12 lebih ke, nak pukul 1 kot, diorang da sampai depan rumah aku.. Nasib baik tak sesat! Huhu.. Terus la kitorang menuju ke Jusco Tebrau... I'm going to Jusco with LOVE!! Ahaha.. Dye pakai baju hitam.. Awww. aku suka warna Hitam!! XD 

Sudah sampai di Jusco,, rasa lapar pulak.. mestilah nak pergi makan dulu kan? So, kitorang makan la KFC So Good tuuuu~ huhuhu.. 
Aku memang plan nak belanja Mr. N dengan kawan kawan die nie makan.. tak kesah la makan ape.. Tapi si Mr. N nie pulak yang nk belanjee.. huhu.. ngade!

Hey awak Mr. N! Saye ade snap pic awak! Hohoho XD

Sebelum makan tuu, Mr. N nie pulak nk ke tandas.. dgn kawan die yg laki tu laa.. huhu.. Lama tunggu diorang! Perut da la lapar sebab aku tak sarapan pun.. HAHAHA makan la sikit kentang goreng Mr. N tuu.. Alaaa, amek satu je pon.. hehe

Then dah cukup 5 orang, including me, start la makan.. Aku just makan burger jee.. huhuu.. Dah nak abes, si kawan Mr. N nie pulak nk pergi cucuk duit... Time aku pergi cucuk, die tak nak ikut.. huhu.. Dye ajak la Mr. N sekali, suurh teman..

Bile aku dah abes makan tuu, nak pergi basuh tangan, baru nak bangun, si kawan Mr. N nie pulak datg, tengok aku tersenyum senyum, aku buat biasa jela sebab die memang macam tu! hahah.. Then terdengar pulak ade suare nyanyi "Happy Birthday to you~~ " Sekali aku toleh,, Hey!!!! Mr. N bawak kek datg! huhuh.. Tak sangka pulak ade kek, mulut aku asyik nak kate die mengada aje!! Hahaha.. Aku suke sangat!! Tak expect pon ade makan makan kek.. huhuhu.. Thanks sayang.. =D
Lepas da abes makan kek, sekali lagi aku nak bangun, toleh tepi, Heyy!!! Mr. N bawak kotak besar, bagi aku.. Wahhhhhhhh!!! Full of Suprise la die nie! Selalu kalau org bg kek, mesti terus bagi hadiah sekali kan, tapi ni tak, die bg lagi surprise.. hahhaa.. Love you la!!!


Inilah Teddy bear yg comel dalam kotak besar tuu.. Hehehe.. 

Tak lupa jugak keychain yg Mr. N bagi nieee... =)


Lepas tu kitorang pergi la main bowling.. XD

Yeahhh!! Its bowling time!! Aku mula terjebak dengan bowling nie sebab Mr. N nie laa.. huhuhu.. Tapi tak pe, tak kesah pon, sebab Best!! Lagi lagi kalau tengok bola aku tu straight jee,masuk longkang.. =.=" pftt~

Hari nie memang semua benda nak matching dengan baju n selendang yang aku pakai.. huhu.. Semua kaler hitam, putih, kotak2.. Yela, sampul hadiah Mr. N, dengan kasut bowling yg anutie uw bagi.. huhu.. sorry, tak snap pulak gambar kasut tuu.. Rasa macam nk amek bawak balek je kasut tuu, ganti dengan selipar buruk aku.. HAHA..

Lepas da main bowling tu balik laaaaaaaaa... Huuuu.. aku tak puas sebenarnya keluar dengan Mr. N.. nak keluar lama lama!!! kalau boleh biar die duduk sini jela dengan aku!!! Huhuhuhu.. =(

But, thanks a lot to his friends yang sporting, tak kesah amek aku kat rumah, sambut my bufday, even baru nie pertama kalinya keluar dengan diorang.. huhu.. Aku rasa selesa je keluar dengan diorang.. hehehe..

And.... Thank you Very Very Very Much to Mohammad Sharulnaim Bin Abu Bakar!!!
Awak buat saye gembira, ketawa, terkejut dengan kejutan yang awak bagi tuuu.. Lucky me have you in my Life.. ILOVEYOU! Hehehehe ~ XP

Even awak kate gambar nie tak cantek, tapi saye tak kesah sebab nie la satu satunye pic kita yang ada dalam handphone sayee.. huhu.. ILY <3

No comments:

Post a Comment