Friday 4 May 2012

KERJA #17

"HAPPY BIRTHDAY!!" 

Tu la ayat yang diorang ucapkan kat aku sebaik aje aku masuk Butik Charming nie lepas mghrib tadi.. huhuhu..
Tengok tengok ade kek yang tertulis,

'Selamat Hari Tua Nora, Ema, Fitri, Era!'

Huhu.. mulanya aku tak tahu bufday sape dorang buat nie.. tapi tengok ade nama aku, hoooo.. diorang buat sekali.. hehe.. thanks a lot akak akak semua!! Patut la Kak Isya ni tak habis habis sebut yang malam ni nak berpesta.. aku pula punya lah blur tak syak apa apa.. yelaa.. sebelum nie mane pernah aku sambut bufday.. huhu. YUP! this is the first time surprise bufday party utk aku.. seriously, TERHARU!! Tak terkata tadi.. tercengang aku.. huhu.. So, ini lah gambar gambar yang diorang tangkap.. ^__^ 


 Ini lah kami yang sambut bufday.. hihi









Sekian... Thanks a lot akak2!!!!! >___<

No comments:

Post a Comment