Saturday 21 April 2012

KERJA #12

Hari nie aku shift pagi.. Semalam akak akak nie ade pesan kat aku, suruh belikan buah mangga yang muda muda, masam punya.. Sebab aku kalau otw nak pergi kerja memang lalu depan gerai buah niee.. Tapi pagi tadi gerai uw tak bukak lagi laa.. huhu.. tak jadi la aku beli..

Sampai kat tempat kerja, kak Isya still teringin sgt nak makan mangga muda tu kan.. Last last die keluar la pergi kedai mamak yang ade jual buah mangga muda uww.. keluar la seorang RM2 kongsi kongsi beli buah uww.. Bila dah tige orang, jadi la RM6.. Hehehe.. dapat la dalam 9 biji gitu..
Balik je,, terus kak Isya potong buah mangga tu, kak Isya dengan kak Liya memang dah ready garam dengan serbuk lada daa.. diorang memang suke makan masam masam n pedas pedas.. aku kalau makan mangga muda nie selalu dengan kicap n gula.. huhu.. tapi td try makan dengan gara, sedap jugak.. ^__^

Then bila tengah relax relax tadi, tiba tiba kak Liya panggil aku, die kata ade benda nak bagitahu, tapi jangn sampai Kak Isya tahuu.. Then aku pon ye kan je laa..
Rupa nya kak Liya nak luah kan kat aku yang die tak berapa ngam sgt dengan Kak Isya.. bukan sebb Kak Isya tu jahat ke ape.. kak Isya tu baik.. baik sgt2!! Tapi, ade la certain perangai die yang kak Liya ni tak tahan.. Lagi la sekarang nie Kak Liya lagi rapat dengan aku.. kak Liya pon kata die suke ade aku dekat situ.. kalau aku dah benti nanti mesti tak best.. Aku tak tahu nak kata ape la kan..
Tup tup kak Liya kata die nak berhenti kerja.. Tapi bukan sebab kak Isya je, ade sebab lain juga kenapa die nak berhenti.. sebab yang paling utama! Huhu.. But sory la ye, tak boleh bagitahu kat sini.. =)

Okey la, tu je nak story.. Skunk tak de mood, sebb aku tak berapa sihat laa.. huhu.. demam~ 
Esok aku masuk noon. tapi tak tahu la nak amek MC ke tak.. tgok keadaan dulu laa.. K, bubye~

No comments:

Post a Comment