Wednesday 11 April 2012

KERJA #03

Hari ni akak Liya@lia cuti.. jadik aku kerja berdua pulak lah dgn akak supervisor niee, kak Isya.. 
Okey je kerja dengan die.. boleh ajak berbual, ajak bergosip.. haha.. semalm kan aku ada cter yang sorang member aku yang aku tak suke uw datang.. okey, panggil budak tu Jiee jela aee.. Ewm, aku cter la kat akak Isya nie yang aku kenal si Jiee niee.. budak sekolah aku dulu.. semalm die datng nak jumpe akak Liya@lia.. lepas tuu,, akak Isya nie cter la kat aku yang die senarnye x minat si Jiee niee.. sebab die nie macam terlalu sosial sgt.. datg pon pakai singlet n suar pendek jee.. aku memang tak heran la sebab aku kenal diee dari sekolah lagi.. macam macam aku dengan akak Isya cter pasal si Jiee niee.. hahaha

Hari nie aku tak makan mcd sebab nak berjimat.. hehe.. susah la kalau hari hari nak beli makan kat situ jee.. mahal kot.. So, aku bawak la bekal dari rumah.. aku makan bekal aku jee.. nasi goreng+telur.. hehe.. aku memang dah biasa bawak bekal niee.. sejak sekolah lagi.. XD petg uw baru aku makan bihun tomyam.. kak Isya yang belanja.. mak oiiii!!!! Pedas gila babas! huhu.. tapi okey laa,, sedap.. =)

Tadi kan, ada satu family nie, india la kan.. anak die baru dapt kerja aku rasa, kerja office.. jadi die nak carik baju jaket yang macam office kan, dgn tshirt purple.. kat situ memang bnyak jugak la tshirt kaler purple, n banyak jenis.. yang si mak nie tolong la carik kan baju tshirt utk anak die, try tgok, ngam ke tak dengan anak die.. (jaket da beli).. lepas tu si bapa ni pulak, tolong carik kan juga baju purple,, tapi yang bapa nie carik semua saiz yang besar besar, padahal anak die keding ajee.. huhu.. tak abes yang besar, bapa die carik yang ada gambar gambar kartun bagai, macam spongebob la, dolphin la, angry bird la utk anak die niee.. HAHAHAHA.. kelakar laa.. si anak die da membebel bahasa keling daaa dgn bapa diee.. aduhai,, tersenyum je aku tengok gelagat family niee.. hehe

Time tak ade customer, aku duduk dekat stor kejap, senarnye nak amek kasut, utk display kat depan, sekali kasut uw xde,.. yang aku jumpe kasut kasut yang laen... ape lagi, aku try la satu satu kasut yang cantik cantik.. hehe.. aku memang berkenan dengan satu kasut niee.. Ingat nak beli la nantii. huhu.. nanti aku da beli aku upload gambar aee.. skunk nie xde gambar lagii.. ade, tapi mals nk upload lagi laaa.. kahkahakah XD

Then, lepas mghrib tadi, akak Isya dengan akak akak yang dekat Butik Charming nak buat bufday party utk akak Liya@lia n sorang akak kat Charming niee.. si akak Liya@lia pulak boleh cuti hari niee.. ahaha.. terpakse la call die buat alasan suruh die datg.. hehehe.. kek yang dorang beli ni kek dari season's.. okey la rase nyee,, cume banyak krim sgt laa.. x minat.. huhu..Then akak dari Charming uw bagi aku coklat putih satu.. die nak bagi huruf 'F' sempena nama "FITRI" laa.. Tapi 'F' tak ade.. tu yang aku mintak huruf 'N' sempena nama "Mr. N".. Lalalalala~~ XD 

Nie pic diee.. 
'N' uw aku punyerr.. 
'E' kak Isya punyer,
Then yang bunge kecik molek uw akak Liya@lia punyee.. hehe
comel kan?? huhu

Hari ni aku boleh la lepak lama sikit kat rumah,, sebab esok aku masuk noon pulak!! pukul 11.45.. hehehe.. boleh bangun lambat!! wuhuuuuu!!! Ceh, madah nak tidur je aku niee.. huuuu~ ngantuk tawuk!!! -3-

Okey la, ini sahaja cerita aku pada hari nie.. hehe.. Daaa~!!! SALAM.. ^__^

No comments:

Post a Comment