Tuesday 10 April 2012

KERJA #02

Hari ni aku kerja berdua je dengan akak Liya@Lia.. kak Isya(supervisor) cuti hari nie..
Memang best la! lagi akak Liya@lia uw jenis yang banyak cakap,, hehe.. duduk berbual dengan dia macam macam kitorang bercerita.. Pasal hantu laa, sekolah dulu laa, pakwe laa. *opssss! Dye yang beriya nk tahu pasal pakwe aku.. =.="

Sedang jaga jaga kedai uww, datang la seorang manusia, yang aku kenal... dan tiba tiba dia tegur aku,
"Haii, kerja sini ke? "
Bila aku cuba kenal pasti,, Hoooo~ classmate aku dulu mase form5.. hihihihi.. tak rapat sangt la dengn die.. tak suke die pon senarnyee.. HAHA XD 

die pon keje same dengan aku jugak, tapi cawangan lain.. hari nie die datang pon sebab cuti kan, die nak jumpe akak Liya@lia.. huhu.. tadi tak berbual sangt pon dgn diee.. -.-

Then, datg pulak sahabat sekolah aku jugak, classmate form4 n form5,, member baek aku.. die datg nak carik kerja.. tempa aku memang xde kerja kosong.. So, aku sarankn die try dekat Butik Charming, sebelah keai aku jee.. sebab semalam akak kat Butik uw ada kata yang die nak pakai orang.. n guess what?? Die dapat!!!!! Wuhuuu~!!!!! Memang bergosip jela aku dengan die nanti.. sebelah sebelah kot.. hehe

Lepas tu, masa solat asar tadi, nk siap siap keluar surau daa,, ade orang tegur aku,,
"Ehh, azreen!! "
bile aku tolehhh,, si musuh lama aku dulu.. hahhaha.. name die Maisarah.. ala, kalau ade bace post yang lepas lepas kan, aku ade cter pasal kawan name "M" uww.. die la orang nyee.. skunk nie aku dgn die dah okey daa.. xde pape perasaan dendam pon... hehehe

Lupa pulak nak cter pasal makan tgah hari tadi.. huhu,, aku ingat kan nak makan nasi jee, malangnye dekat tempat aku nie mane ade foodcourt.. restoran mahal mahal macam season's, kenny, pizza uw ade laa.. tapi akak Liya@lia ade bagi tahu yang kat tingkat atas sekali uw ade jual nasi nasi.. bile aku pergi xde pon.. =( sengaja tak nak jual kat aku la tuu?? *tak jumpe tempatnya* huhuhu Last last aku beli je la macdonald.. waa~ *menangis!*

Hari ni letih lebih sikit dari semalam sebab balek lambat then aku kena kira kira duit and stok jualan sume lagi.. aiyaaaa~ naseb baek la tak rumit.... huhu

Balek tadi pon mama aku membebel kat aku cerita pasal sepupu aku yang duduk kt rumah aku niee,, yang sekolah sini,, PONTENG 18 HARI!!! Amboiiii, lawan tokey nampak.. aku kalau demam macam mane sekali pon tetap datang sekolah tawuk! *bukan berlagak okey* mau tak mengamuk ayah aku.. huhu..sayangnye aku tak ade kat rumah mase ayah aku mengamuk kat sepupu aku uww.. aku nie memang suke dengar ayah aku mengamuk marah orang laen, (bukan aku).. HAHAHA.. jahat kan aku.. hihihihi.. Padan la! sape suruh ponteng!!

Huhhhh! Penat nye taip~ dah laa.. nie je story utk hari niee.. aku nak tido laa.. ngantuk sudah.. Daaa~!!!

No comments:

Post a Comment