Thursday 12 April 2012

KERJA #04

Tadi aku masuk kerja pukul 11.45a.m.. nak tgah hari jugak laa.. huhu.. memang best! sebab dapat tidur lame sikit, pastu calling calling with "Mr. N".. well, Digi kan.. ahaha XD

Aku masuk kerja je,, x tahu nak  buat apee.. yelaa, lap lap rak, patung dengan sapu menyau uw semua dah clear,, So, tadi aku masuk terus tengok tengok and serve customer je laa.. 

Hari ni aku tak keluar beli makan ke ape, sebab aku puasa.. ehem.. ganti.. =P hee
tapi aku ada jugak la bawa bekal dari rumah untuk bekalan berbuka puasa nanti.. rajen kan aku?? Laalala~ 

Tadi, aku kerja bertiga dengan akak Liya@lia and akak Isya.. well, bila dah duduk bertiga kat kaunter, dgn xde customer lagi,, kami bergosip gosip la.. cerita pasal pakwe si Jiee niee.. HAhaha.. kelakar laa.. teringin pulak aku nak tengok si pakwe Jiee niee.. dorang kate keding, pendek, macam penagih dadah! Huhu

Lepas tu layan kepala si akak Liya@lia niee.. die nie memang suke buat lawak die.. pastu suke ketawa ajee.. 
die minat tengok cerita hantu taww.. So, aku cakap la aku ade banyak cerita hantu, tapi kat dalam lappy la, bukan CD.. TAPI!! Aku tersalah cakap, aku cakap,,

"saya punya hantu sume dalam lappy," 

Ha! Terus ketawa berdekah die kat situ.. lepas tu asyik ulang ulang je ape yang aku salah cakp uww.. huhuhuhu.. akak Isya pun dah tak terlayan daa.. wuuu~
Ada lagi.. time tu, kitorang bertig diri kat depan kedai, saje berbual dgn akak kat Butik Geb depan Butik aku niee,, aku ni pakai kasut sarung ajee.. bila da penat berdiri aku nk tegangkan kaki aku, jadik aku macam sepak sepak la kaki aku nie ke depan kan, sekali boleh pulak kasut aku uw tercampak kat luar.. kat laluan orang uww.. huhu.. naseb baek time tu tak ramai orang.. Si kak Liya@lia nie pulak boleh nampak, ketawa suke la die!! Huhuhu.. jadi bahan lawak aku niee.. =,="

malam uw datang pula seorang customer cina(kot) *speaking*, dgn aku, kate handphone die ade masalah, *mula mula tgok baju* tak boleh nak antar mesg, call.. die tanya aku kenapa??? Ape die ingat aku nie kerja kat kedai phone..?? huhu

Kitorang bertige ade jugak tangkap tangkap gambar tadi.. hehe.. mengisi masa lapang laa.. huhu
yang bertudung uw kak Isya
then yang lag sorang uw kak Liya@lia..
aku pulak yang tgah tgah tu la!! 

Then bila akak berdue nie takde,, aku bosan, aku buat la kerja yang tak membosankan seperti,, main patung!! HAHAHA!! XD Baru tadi aku salinkan baju untuk patung patung niee.. nak tengok??


Hehehe.. tu je la cerita utk hari nieee.. K laa. mau rest.. mood tak bape elok senarnye niee.. ada masalah di rumah.. =.=.. bubye!

No comments:

Post a Comment