Friday 2 March 2012

Dear Diary...

Tetiba pula aku rasa macam nk luahkan sesuatu.. 
Tadi aku ada la bace diary adek aku.. TERBACA! 
aku ingat kan buku nota ke ape.. huhu aku terbaca part..

"Aku tak boleh nk kuar rumah, ayah aku pon da laen sekarang, abang aku nk sambung belajar, akak aku pon ada dekat universiti.. "

Aku rasa adek aku ada masalah, jadi aku pon teruskan la baca....
Rupa rupanya, adek aku terasa diri die di kongkong.. hurm,, aku paham sangat perasaan adek aku tu..
Sebab dulu aku pon same jugakk.. 
dan aku pon rasa serba salah dengan die.. bila die tulis...

" Aku tak tahu nk tanya siapa kalau aku tak faham subjek ape2 uw semua.. harapkan akak aku je la bila die balek umah nanti.. aku pon nak berjaya macam akak n abang aku jugak.."

Huhuu.. Sorry adek, bukan aku tak nak balek umah, ajar kau ke apa, tapi aku kat sane pon banyak keje.. 

Aku rasa aku paham perasaan adek aku skunk nie.. Die tertekan dengan kehidupan die.. 
Aku tahu sebb aku akak die.. Yes, dear, I know very well how you feel.. but, I'm sorry for not always be there for you.. 

Kita selalu gaduh, even dengan perkara kecil pon.. aku pon selalu kacau kacau kau sampai kau sakit aty dgn aku.. hehe.. gurau gurau jee.. So, skunk nie aku da ada kat rumah,, aku akan ajar kau ye adek!! 

Pasal ayah,, hurmm, biasalah, kau macam tak tahu je ayah macam tuu.. huhu.. just be cool okey! ;)

#Cubit paha kanan, paha kiri terasa jugak kan?? Air kalau dicincang macam mane sekalipun,, tetap tak akan putus.. hehehe.. Akak sayang kau laa! 

No comments:

Post a Comment