Friday 17 February 2012

Aku bukan lah jenis orang yang boleh berdepan dengan kesusahan.. Dan aku memang akui, aku cuma nak hidup senang jee.. Selalu orang kata kan, "bersusah susah dahulu, bersenang senang kemudian.."
Hurm, aku memang boleh dikatakan berpegang pada kata kata tu la,, cuma, aku selalu "down" bila ade sesuatu yang menimpa aku.. sekarang ni aku macam ada masalah, tapi bila di fikirkan, aku okey jee.. tak ada apa apa masalah pon,, but still, aku tak boleh nak rasa kesedaran aku, apa tujuan aku ada di sini, apa tujuan aku buat ini semuaaa.. kenapa aku susah nak sedar ae? Dan bila aku dapat something yang "terok" pada pandangan aku,, aku rasa sedih giler sampai terpikir nk give up! ape da jadik niee.. mana semangat aku?? Huhhh~

Aku rindu mak aku laa.. kalau kat rumah, aku selalu dengar bebelan mak aku,, even sometimes aku macam dengar tak dengar je apa yang mak aku kata, atau aku menjawab balik dengan gurauan.. hehe.. kalau aku rasa nak putus asa macam niee, mesty mak aku bagi kata kata semangat kat aku..

"Akak jgn mudah putus asa, akak belajar betul betul.. mama ngan ayah selalu doakan akak berjaya.. biar akak hidup senang.. bukan untuk sesape pon, untuk diri akak jugak.."

Aku pon rindukan pelukan mak aku... Bila aku ada masalah, aku rasa macam keseorangan  jee.. huuu.. Ingat lagi bila aku merajuk dengan ayah aku,, aku duduk dalam bilik sorang sorang, sanggup tak keluar bilik, tak makan, last last mak aku masuk bilik, pujuk aku.. then aku menangis.. mak aku peluk akuu.. Aku rindu waktu tuuu..

Lega rasanya bila semalam dapat call mak aku, kata yang aku rindu diaa.. =')

#Mama, I miss you damn much!!! and I always LOVE you more than anyone else!! 

No comments:

Post a Comment