Thursday 19 January 2012

Yeaayyyy!!!!

Hari ni kelas aku ade satu jee.. dari pukul 10.00 pagi sampai la 12.00 tgah hari... di ikutkan sampai kul 2.00 petg.. naseb bek lectrer aku tu tangguhkan kelass.. boleh relax ckit.. hehehe

Lepas dah abes kelas tu,, balek bilik laa,, ape lagi.. -.-
Then onlineee... weeee.. tgah free la katakan~~ haha
Lepas tu ade pulak orang yang mesg aku.. Mr. N mesg laaa.. <3
Lepas dye mesg je kan, aku terfikir nak tulis somthing taww.. nk bagi kat die laaa.. Tapi tak tahu nk buat ape, tulis ape, bagi ape.. Last last,, aku nampk ade kertas warna oren ats meja akuu.. terus aku terfikir nak buat macam kad ucapan.. hehe.. So, aku amek laa kertas kertas warna yang aku adee.. maen potong ajee.. lepas da potong baru fikir nak buat apee.. pelik kan?? HAHA! 

Inilah Hasilnyaaa!!!!!

Lawa tak? Lawa tak? Hehehe.. asal boleh je nieee.. =)

Tapi aku tak bg direct laa.. aku kirim kat kawan aku,, Fara.. die ni satu kelas dgn Mr. N.. hehe.. untunglah kan~~~ 

Malamnye pulak aku jumpe dgn diee.. sebb esok aku nak pergi Penang.. ade lawatan.. so, malam ni kira malam terakhir aku dapat jumpe die la sebelum cuti.. huhuhu... I'm gonna miss you, sayang~~ =,(

Aku jumpe dye sebb aku nak bagi perfume yang aku beli untuk diee.. hehehe.. 
Aku suke bau minyak wangi niee.. hehe.. 



#tu jelah entry kali ni.. tak tahu dah nk tulis apee.. hahahaha 

No comments:

Post a Comment