Wednesday 18 January 2012

#5

Hari kelimaaa.... Bukan tanpa si die lagi.. Yeaayyyyy!!!!

HA!! aku dengan si die dah kembali normal daa.. haha.. maksud normal tu bukanlah kitorang nie berbaik semula, lepas gaduh ke ape.. maksud normal aku tuuu,,, ialah, kami ni dah boleh contact semulaa.. haha
pelik kan bile kitorang buat 'game' macam nie..

Haha.. Aku failed untuk tahan perasaan Rindu + sengsara + sakit hati aku tuu terhadap die!!!

kenapa ade skit hati..?? Ermmm.. sebab mase jumpe die hari tuu,, die buat tak tahu jee.. macam memang tak kenal langsungg!! EEEEE!!!! GERAM LAAA... tu yang aku tak sanggup nak tunggu sampai bulan duee.. lepas da jumpe tuu, aku terus mesg die laa,, nak hentikan permainan niee.. haha

Tu laaa,, kerana mulut badan perasaan binasa!! 

Sape suruh aku gurau gurau yang entah pape lagiii.. huhuhuhu


PERMAINAN TAMAT

No comments:

Post a Comment