Sunday 22 January 2012

Penang~!!!!

Cuti raye cina, 5 hari.. dari sabtu 21 Jan sampai laa 24 Jan..
TAPI!! Aku tak balek rumah awal pon.. aku ade lawatan ke Pulau Pinang~~ 
tempat yg aku tak jejak lagi.. haha..
Kami bergerak ke sane hari jumaat, pagi uw.. dalam pukul 10.00 pagi.. sampai sana jam 11.30 mlm..
Lame kan..?? Huhu..
Aku malas nak cerita @ taip panjang panjang..
aku tunjuk kan gambar gambar je la yeee....


Ini gambar sewaktu kami kami semua melawat Kilang Sos Rohaya




Seterusnya kami ke Toy Museum~ <3 <3 <3











Dah puas berjalan.. perut pon rase lapar.. jadik kami makan la di tempat yg berdekatan dengan laut~~
sempat amek gambar lagiii.. HAHA!




Then,, lepas dah makan tuuu.. kami jalan jalan ke Bukit Bendera.. naik train!! First timee.. >///<








Lepas tu kitorang terus balek hotel.. Berehat.. penat lorhh.. tapi seronok! enjoy abes!! >_<
nie aktivty utk satu hari jee,, Hari sabtu.. hari ahad punye cerita tak banyak sebb hari nk balek kan.. kitorang just pergi melawat ke kilang Jeruk Madu Pak Ali jee.. =)

TAMAT

No comments:

Post a Comment