Monday 23 January 2012

Balik JayBee

Hari ni hari Isnin... Esok pulak hari selasa,, means, lusa aku dah start naek cuti~
TAPI!! Baru hari ni aku nak balek umah aku,, kat Jaybee..
lepas tu esoknye,, balek ke segamat nie semulaa..
Haha! Macam buang mase je kan kalau aku balek.. Urmm. aku sebenarnya tak nak balek umah pon, sebab tak aku kira macam balek sehari je kann..
Ni pun aku balek sebab aku nak sampaikan barang yang aku beli dekat Penang semalam untuk parents aku..
Aku belikan mereka Jerukk.. =) Kegemaran mereka..

Pagi td, lepas subuh, terus siap siap nak balek Jaybee.. Tahu tak, masa nak balek td kitorang kejar tiket bas..
HAHA bayangkan lah, kami dah siap siap kemas barang ape semua, leas tu kawan aku dua orang nak pergi balek kolej kejap sebab nak antar barang.. kitorang dah call teksi dah.. So, aku dengan sorang kawan aku je lah yang pergi tunggu kat luar..

tak lama kemudian teksi pun sampai.. kawan aku maseh tak datang lagi.. naseb driver teksi uw tak kesah tunggu.. huhuhu..

then kitorang gerak lah ke terminal...
Jam 8.50 a.m.. maseh dalam perjalanan ke terminal,,
kitorang na kejar tiket bas pukul 9.00 a.m.. 

Jam 8.54 a.m,, dah nak sampai...

Jam 8.56 a.m,, sudah sampai ke terminal,, teksi nak parking..

Jam 8.58 a.m,, kitorang terus bergegas ke tempat jual tiket..

and,,, FUH! naseb menyebelahi kitorang.. maseh semapt untuk kitorang beli tiket pukul 9.00 a.m uww.. hehe
tak perlu la nak tunggu satu jam lagi kann.. Tapi, kitorang semua tak sarapan lagiii~~
Ahh, tahan je laaa... sampai rumah baru makan laaa.. =3=


#Tiba di Terminal Larkin jam 11.40 a.m... =)

TAMAT

No comments:

Post a Comment