Friday 27 January 2012

I hate myself!

Most of you may be "love urself" kan?
Yea, me too.. But there is one thing that I hate about myself..
something yang orang laen pun tak suka..
Hwaaa!! TToTT

Okey, yang aku maksudkan ialah,
AKU NIE JENIS YANG BERIYA JEE.. BUATNYE TAK JUGAK!!!
contoh?? Hurmm.. jap, aku ingat balekk.....

~ ~ ~ ~ ~

HA! Contoh paling dekat sekali la kann,, aku ada daftar untuk masuk bola tampar, lawan antara course..
aku daftar but I don't know the date of tournament.. 
Then tup2 I got text from exco, said,,

"esok lawan bola tampar.. kumpul di bla bla bla... at 8 a.m sharp!!"


OM! esok nye aku nk keluar ke bandar, nk shopping with my friends.. I want to buy somthing for my cousin sempena perkahwinan dia.. bila lagi aku nak beli kan kalau bukan esok.. Then nak pergi umah makcik aku.. ada hal.. heee..
So, conclusion nye, I have to cancel my date with volleyball uw..
naseb baik la exco uw my fren n she doesn't mind if aku cancel name aku.. huhu.. Thanks a lot dear!

Then contoh laen pulak..? Hurmm..
sometimes my fren ade jugak ajak balek umah diorang.. Aku pon memang jarang nak balek umah kan.. huuu
first time di tanya nak join member balek umah ke tak, aku kate "nak!"..
then bila esoknya nak ikut dia balek........ aku tetibe rasa taknak pulak!
Dah aku terpaksa sakitkan ati kawan.. may be sebab aku nie x biasa lagi nak ikut kawan2 balek umah kalau tak ade hal... huhuhu..  dah bape kali da macam niee..
Aku pon sakit ati dgn diri aku,, apatah lagi orang lain kan.. HUrmm.. =(

#aku nie tak boleh follow plan laaa.. I'm a kind of gurl yang just follow the flow of lifee~~ hurmm..

# Lepas nie tak boleh nak janji pape lagi laaaa.. =(

No comments:

Post a Comment