Saturday 14 January 2012

TEST!

Errrkkk!! Bace title pon aku dah seram sejuk~ jewk! 
huhuhuuuu.. Takut~ TakuT~ 

Actually I just done for my test economy and account.. even it just TEST 1, tapi debaran utk menjawab soalan tu ibarat macam nak jawab FINAL EXAM jewkk.. Giler seram seyhhhh!! 
Tapi aku rilex je.. ceyhhh! HAHA! 

Test economy td tak ade lah susah sagt, still boleh jawab dgn yakin lg laa.. tapi tetap tak lari dari soalan yg confuse2.. Lectrer nie memang suka buat student pening kepala ke?? Aduiii,, padah bace soalan berulang ulang,, kepala aku pun sakit, berdenyut denyut! Keluar dari dewan pun, biler dah berjumpe semua kawan2,, semua mulut confirm bising.. Well, standard la tu kan, nk discuss jawapn.. Tapi tu la yang buat aku makin pening kepala.. aku x suka bincang jawapn lepas dah abes test kalau tak dapat result lagi.. 
bukan x suke bincang langsung.. Apa Bangang Nyer Awak Nierr~~ 

Seterusnye, keesokan harinye, pagi yang cerahnye, errkkk.. Apa Banyak NYEE Laarr~~
Okey, test akaun pulak.. 
Perghh! dengn yakinye, aku bergerak ke dewan,, tanpa sebarang buku atau kertas pun di tangan,, aku dan member2 ku, (due orang).. Biarlah Rahsiaa~~  jalan lenggang lenggang kangkung~~ Aiceyhhh!! Kami gadis melayu laa.. jalan mesti sopan.. slow motion jewk, bergurau senda lagi tuih! sampai sampai je,,,
O'Ooooooo~~~~~ dorang semua dah masuk laaa.. 
Kitorang sampai, terus masuk, duduk, start jawab!! wahh, giler gempakk.. senang jugak hati aku,, tak perlu nak menunggu kann..  Tapi tu laaa.. soalan susah wooo.. aku jawab memang ikut suka hati aku jewk,.. Hihihihihi~~ XP

HAhh! Tawakal jela lepas dah jawab uww.. x payah nk pikir sangat la kan benda2 yang dah lepas.. hehehe.. 

ILek sudah~~ 

No comments:

Post a Comment