Saturday 14 January 2012

#1

hurmm.. hari ni hari pertama aku TANPA si dia.. 
bila kata pasal 'tanpa' uw, mesty pikir yang kitorang macam tengah ade masalah ke ape kan..
hahaha.. sebenarnya tak pun! Kitorang okey je,, bahagia sangat2!! 
Cuma, ade sebab sebab tertentu yang membuatkan kitorang dilarang berhubung antara satu sama lain..
kitorang tak boleh mesej, call lagi lah tak boleh, kalau jumpe pun tak boleh bertegur.. kitorang kena berlagak seperti kitorang tak kenal antara satu sama lain...
ade motifnya~~

Tadi malam, (baru je), aku pergi MITEK kt dataran kolej aku nie.. aku pergi dengan kawan aku.. tengah siap siap nak pergi tu, kawan aku nie, Rin, tanya aku, " tak pergi dengan Mr. N ke?"
huhuhu.. jawapan nye senang je, " Mr. N pergi kem"..
Kalau seorang je yang tanye tak pe jugak.. Nie, semua kawan kawan aku yang tahu pasal die, nampak aku je mesty tanye,, "mane Mr. N??"
Huhuhuhu.. dorang buat aku rindu kat diaa~!!!! 

Tadi pun mase tengah jalan jalan uw, si Rin pulak pergi tunjuk ke arah lelaki yang dia minat uw, tengah lepak kat satu tempat nie.. tempat tu tempat lepak aku dengan Mr. N ari tuu..
Hwaaaa~~ Lagi la bertambah rindu aku pada die..
terbayang bayang saat die ada dengan aku.. huhu

Nie malam nie aku nak tidur pun terpaksa lah bertemankan 'button' yang die bagi pada aku jewk.. 

 
I Miss You! 

No comments:

Post a Comment