Sunday 15 January 2012

#2

Hari kedua Tanpa dia..

Okey, sunyi sepi rasanyaa.. Aku macam tak tahu nak buat apa..
haha.. nasib aku ada kawan kawan.. so, tak lah sunyi sangat.. hehehe

Pagi td lepas subuh kawan kawan aku pergi berjogging rupenye.. 
Untunglah tak ajak aku kann.. padahal sorang tu roommate aku.. -,-
Tak ape laa.. len kali boleh jogging lagi.. tu pun kalau dorang rajen nak jogging laa.. kadang kadang sekadar cakap jee.. tak pun esok lupe mesti lupe 'azam' nak berjogging tu.. hehehe.. 

sebenarnye permulaan 'azam' kami n the gang nk berjogging nie adalah atas dasar.. ceyhh ayat~~ haha! ermm, sebab kesihatan! kitorang dah pergi cek berat badan, lemak, muscle, sel sel dalam badan kitorang kitorang nie sume.. ade yang okey.. tapi banyak yang tak okeyy.. Tu yang kitorang mulakan azam dan misi untuk lebih rajen bersenam!! Yeayy!! Hahaha =D




*kepada Mr. N,, sye nk post blog nie setiap hari kalau ade masa lapang laa.. supaya awak boleh tahu ape yg sye buat.. slu kan sye suke report kat awk,, cerita cerita nie semua kann.. hehehe.. tak tahu dah nak ceerita kat sape,, so, saye post blog je laa.. =)

No comments:

Post a Comment