Monday 16 January 2012

#3

Hari ketiga....

Hari ni kelas aku start pukul 10 pagi.. ade bacaan surah yasin.. tapi aku menghafal surah yasinn.. bagus kan aku?? Hahaha =D

Sebenarnye aku nak citer nie.. Pagi td kan, aku mimpi something.. ngehehehe~~
Begini mimpinyer..

Ada sepasang laki dan pompan nie, yang x lagi bersama.. tapi di dalam hati masih menyayangi..
perempuan tu sentiasa menanti si lelaki tu.. die takut kalau lelaki tu da lupekan die.. pada suatu hari tu, mereka berdua ni terserempak.. tapi mereka tak bertegur sapa pun.. lepas si perempuan tu berlalu jee,, si lelaki tu pun berkata... "I LOVE YOU".. dan terus berlaluuu~~
si perempuan tu terpaku.. pusing belakang dan mencari bayang si lelaki itu tadi.. tapi tak jumpe.. 
walaupun hubungan mereka macam tu, kepercayaan terhadap perasaan tu, maseh tetap simpan di dalam hati merekaa.. Kepercayaan tu, penting.. kan?? 

So, sampai situ jela mimpi aku.. hehehe.. gembire pulak rasa.. tapi sebenarnye pedih jugak... Hurmmm.. no komen laa!! HAHA! 

No comments:

Post a Comment