Monday 14 November 2011

kisah Sem #1

Lagi beberapa hari je aku nak sambung sem 2 di UiTM kampus segamat uw..
<3 UiTM sentiasa di hatiku <3
hahaha.. maksud nye sem 1 sudah pun berlalu~ rasa macam kejap jewk..
Tapi macam2 yang dah aku alami mase sem 1 tu..

* MDS.. ha, yang nie memg semua dak2 part 1 akan lalui.. minggu ni la yang kamu2 kita2 semua rase betapa nikmatnyer duduk kat umah.. haha.. aku x suke MDS! tapi aku rindu~~ 
yang nie gambar akak2 dan abang2 PM..

* kehilangan seorang kawan... Okey, kehilangan nie bukan bermaksud 'hilang'.. cume yang aku maksud kan,, seorang sahabat aku, NUR HAFIZAH pindah~ TT.TT  aku ingatkn kita boley lah jadik kawan rapat,, sebb aku suka kawan dgn die.. lg satu, die uw iras macam sepupu aku kt KL.. hehe.. nk jumpe die!!! XO
yang di kanan ni lah NUR HAFIZAH.. ^_^
* Induksi kos! yoshh! aku kos akaun, n mase sem 1 uw ade program induksi, memang best la! walaupun aku x kenan dgn akak yg suke mumbling uw.. grrr.. asyik marah je keje.. n yang paling bestnye, ade maen satu game nie, game ala2 modelling.. lelaki kai baju pompan, jadik model.. ntah pape la kan..? Tai okey la, bab dak2 laki nie sume sporting2.. hehehe 
busy mekap dak laki yang kai baju kurung tu.. Lawa~ >_<
* Pergi Gunung Ledang! Hehe.. mase ni aku pergi dgn kawan2 aku jek.. termasuk aku, 4 orang lar.. sepupu aku yang datg,, antar kitorang.. best gunung ledang uw! tempatnye lawa~~
hahaha.. sorry, gambar nie cacat sikit.. ^^"
* Dinner - Chinese theme ~  wee!! memang aku suka pergi dinner! haha, mkan free.. >.< tapi kalau nk kena pakai baju ikut theme tu yang aku agak kebingungan.. aku mane ade baju cina.. last2 aku pinjam lah baju roommate aku.. nasib baek die bawak baju tu.. 
Me n Rin in chinese!

* sambut Ramadhan tanpa keluarga... memandangkan aku nie jenis yang tak pernah rasa duduk kt asrama, jadi mase sem 1 uw, buln 8, bulan ramadhan, aku berpuasa dgn kawan2.. sahur, just makan roti aje.. nk keluar makan memang x la.. sebb roommate aku pon suke sahur lambat2.. pukul 5.10 pg baru kitorang bangun sahur.. tapi okey lah puase kt sane.. xde masalah sgt la.. =)

* Pakwe baru! Haha.. okey, yg lame punye x nak cter.. mase pertengahan bulan 8 tu, aku couple dgn sorang dak laki nie, name dye, NAIM.. sebenarnye name dye yg memikat aku dulu.. haha.. hope memang dye lah lelaki untuk aku.. >_<
Inilah En. Naim ^^,

Rase nye ini je lah yang nk di kongsikan.. tak sabar nk tunggu sem seterusnya~~ Apa pula yang bakal berlaku.. 
Bak kata someone,
ESOK ADALAH MISTERI~~


No comments:

Post a Comment