Thursday 31 May 2012

HooRay!

HoLa! HoLa! Sorry meyh lame tak 'menghupdate' aku punye bLog niee.. kuikuikui
Bukan busy lorhh,, tapi... malas je!! kwang kwang kwang XD

Okey la, nak tahu sambungan pasal post yg lepas tu ke? About akak kat tempat kerja aku niee? Hurrmm, x yah laa, malas pulak.. Hehe.. tak ade ape pon, kalau ada masalah kesihatan, die memang macam tu, die tak sehat lorh.. huhu.. okey, FULLSTOP!!

Meyhh kiter cerita pasal benda lain pulak yee.. Hurmmm.. cerita ape ye..Ha! nie nak cerita yang aku da abes kerja da! Hehehe.. Best ke? hurmm, best jugak laa... kot!! Hahahha.. actually baru cuti niee.. dah cukup due bulan aku kerja sebagai promoter di Butik ELH tuu.. macam macam cerita ada,, hahha.. and now, aku dah berhenti kerja nie, kawan aku yang study Matriks pulak amek tugas aku.. Hhuhu.. berseronok la die kerja di situ!! XD 

Baiklah, sampai disini aje la aku cerita aee.. tak ade ape pon sebenarnye,, hahha.. just nk bagitahu aku dah BERHENTI KERJA!! 

Okey, bubye!!

No comments:

Post a Comment