Saturday 14 April 2012

KERJA #06

Hari ni aku kerja agak boring sikit sebab kak Liya@lia mc laa.. demam ke ape, tak tahu pulak aku.. huhuuhu.. dah takde sape yang nak buat lawak dengan aku.. tinggal la aku dgn kak Isya.. 

well, pagi tadi stok baru sampai.. aku ingatkan baju. baru semangat nak kerja! Haha! rupa rupanya kasut meyhh.. huhu.. Tapi kasut die nice laa.. cute miut.. huhu.. ade pic nye aku tangkap.. 

Tapi aku tak minat sangat style kasut sarung yang macam niee.. sebab sebelum nie aku pakai asyik rosak ajee.. hahaha.. ganas kot aku pakai.. =P 

Tadi, aku tukar la baju untuk satu patung niee. sebab baju yang patung uw pakai memang dah tinggal satu kan,, hehe.. nak lihat hasilnye tak?? ini adalah kerja aku, hasil kreativiti aku sendiri taw!! Look! look! XD

Ouh, ye sebelum aku terlupe,, post yg sebelum nie aku ada kata yang aku dandan rambut patung nie kan,, hehe.. tadi aku ade amek pic die.. ini die!! XD

Heee.. customer hari ni boleh kate okey laa.. tak sesikit semalam.. Tapi ade jugak la part part di mana customer tiada dan kami berborak borak, mengumpat, dan bergosip. alahaaiii,, ini lah namenye perempuan!! huhu.. Tak de la,, tadi kitorang bercerita tentang kes kes pekerja sebelum niee.. aku saje nak tahu kan cerita di sebalik kedai butik uwww... macam mane kerenah pekerja, pernah ade kes curik ke, gaduh gaduh kee.. kan.. lepas tu bukak pulak cerita pasal kak liya@lia.. Hooo. rupenye kak Liya@lia nie anak angkat je rupanya.. Die asal keluarga india tapi parents die dah tak ade, jadi satu keluarga cina ni la yang amek die, jageee.. itu sejarah nye.. baru tahu.. huhu.. 

Sebenarnya aku tak ade nak cerita sangat kali niee.. Tak de cerita yang menarik sgt laa.. hehehe.. 
Ini saje la kott.. Daa~~ XD

No comments:

Post a Comment