Wednesday 1 February 2012

Mashimaro!

Hey hey! I am very happy today! why? ermm,, because I am happy laa!
HAHA! Ada dua kejadian yang berlaku kepadaku~ cewahh ayat~!! wekkk!

Urmm, yang pertama!
Masa tu kan aku ada test FAR150 an,, ala subjek akaun laaa.. Ha,, ade soalan agak banyk jugak kot yang ak jawab macam ala kadar je kan.. aku dah agak aku mesti banyak salah and markah aku mesti below 80.. huhuhu
tengah sedih la katakan,, so otak tahu nak fikir negatif jaa.. -.-
Then tadi laa.. ada kelas akaun,, and guess what! I got 92% !!
Wahh, agak suka jugak laaa.. but the first thing I have to say is, Alhamdulillah.. =)

heee.. tapi ade yang lagi tinggi dari aku.. arhh, doesn't mind laa.. the most important thing for me right now is I  achieved my target.. ^_^

Then, the second thing that made me so so so happy is,,, Mr. N gave me something that so cute! >///<
Its MASHIMARO!! 
This is my Mashimaro,, from Mr.N  <3


HAHA.. Actually I have saw the mashimaro(picture) in his phone.. (before he give me).. and he did says to me, yang die plan nak bg aku.. tapi aku dah nampak dulu.. huhu..

But I never thought yang dia nak bagi aku hari ni.. HAHA.. patut beriya benor nak jumpe aku.. oh2! Lagi satu sebab kenapa die beriya nak jumpe aku ialahhhh,  Hari ni sepatutnya hari di mana kitorang akan berjumpa di Kolam,, untuk pertama kalinya selepas 3minggu berpisah.. Tapi aku dah ada post kan sebelum nie yang "permainan tamat" tuuu.. huhuhuhu...

Ouh, cakap pasal Mashimaro yang comel uww,, aku tak tahu pulak die beli benda uw kat U niee,, mase tu ade MITEK,,, huhuhu.. ingat kan dia beli kat luar keee.. ape keee....

Apa apa pun, THANKS YE MR. N!! MEMANG SELALU DGN MASHIMARO TU LEPAS NIEE.. HAHAHA! =)


THANK YOU!!!

No comments:

Post a Comment