Sunday 25 December 2011

XMAS!

Seminggu aku cuti mid sem, seminggu nie jugak lah kot aku duduk kat rumah.. huhuhu
Dan seminggu tu jugak lah aku jauh dari Mr.N.. ehem! jauh jasad jewk.. Tapi sentiasa dekat di hati.. hehehe
Apa aku nak buat cuti nie..? memang hadap lappy je la nampak gayanya.. wahahaha XD
Ouh! Hari ni xmas kan? semalam aku bukak FB, ade jugak lah sorang dua kawan aku yang update status MERRY XMAS!! aku dengar2, kita yang umat islam nie tak boleh wish xmas uw, sebab katanya hari xmas ni adalah hari kelahiran anak Tuhan, Jesus.. well, di sebabkan aku ada member yang beragama  kristian,, yang sambut xmas, aku wish la kat dye.. urm,, xpe kan? bukan ada niat apa2 pun.. -.-
tapi x de lah beriya wish nye.. sekadar like status dye n comment, "Merry Xmas,Meagan! ^^,"
itu saje! 


Hohohoho!!!! 
XD


No comments:

Post a Comment