Monday 17 October 2011

I miSs them~!!

Hari ini mengingatkan aku pada kenangan aku mase tingkatan 4 dulu.. Nak tahu kenapa? Hehe..
Begini, semalam adek aku bagi tahu aku yang esok kat sekolah dye budak2 JEPUN datang.. aku pun, WAAHHH~!!!! >o< Aku rindu!!! huhuhu.. Jap2, korang tak tahu ae kenapa aku tetibe rindu?? huhu
Begini, mase tingkatan 4 dulu, aku menjadi wakil untuk menyambut pelajar2 dari jepun nie.. mereka tak lah ramai sangat.. tapi mereka sebaya aku lah kot.. tak pasti lah.. kami2 nie semua di bahagikan kepada 8 kumpulan kalau tak silap aku larh.. Dalam group aku, terdiri kepada 3 orang.. Aku, Sara dan Hafiq.. Kami kena bimbing 8orang pelajar jepun nie.. semuanya lelaki..group lain ade pompuan..-3- huhu 
mase mula2 sekali ktorang duduk di dewan dengar kata2 aluan dari pengetua sekolah aku dan juga sekolah mereka.. lepas tu, group aku ni kena bawak dak2 nie pergi jalan2 keliling satu sekolah.. hehe.. agak janggal juga pada mule nye sebb diorang pon tak berapa paham english.. so,kekadang aku gune bahasa tangan aje nak berkomunikasi dengan diaorang.. huhu.. sekali aku ade pasan someone yang muke macam muke orang melayu.. then mule la terdetik di hati nak mengenali.. hehe >.< name dye YOSUKE.. tapi ade sorang nie yang lagi hensem, name dye HIrokI..>///< Sara kawan aku tu suke dye..hihihihi XD Okey,stop! 
Lepas tu kitorang bawak diaorang singgah kelas aku.. and then dorang kenal kan lah budaya diaorang.. cerita pasal negara diaorang segala sume.. seronok sangat!! hehehe..(sorang je yg pndai speaking english)
lepas dah abes jalan2 tu, kitorang sume balek ke dewan semula.. diaorang tunjukkan diaorang punye game kat sane.. salah satu nye KENDO.. aku ade mainan tu.. YUTAKA yg bagi aku.. (tapi skunk aku x ingat aku letak mane la, Gomen,Yutaka-kun!! >.<
Tapi kenangan bersama mereka, aku TAKKAN LUPAKAN!!! 
lepas tu, kitorang ade la tukar2 email.. sejak abes lawatan tu, aku just email GOU, dengan YUTAKA, n HIROKI.. aku nak contact YOSUKE..=(
Tapi, dye asyik x dapat email aku jewp.. huhuhu.. tak pe lah.. next time aku try lagi.. aku pun maseh simpan email dorang nie.. hehehe ^^, 
seriously, AKU RINDU MEREKA!! 
YOSUKE, GOU, YUTAKA, HIROKI, RYUNOSUKE, SATOSHI n sape lg..aku tak ingat larh..hahahah ^^"'

aku dan YOSUKE!!

ini SATOSHI dan adek2 nye!!


ini gambar kami semua~!!!! <3

hehe..ini lah gambar2 yang dak2 jepun nie kirim kat aku melalui email..^___^

No comments:

Post a Comment