Friday 9 September 2011

sahabatku~

kalau cter pasal diri sendiri je bosan la..
so,ape kate post kali ni aku cter pasal member aku plak..
heee =D
kawan baek aku..

"SITI SARAH"
aku knal dgn dye nie mase skola rendah lagi..
dye seorg yg agak kecik2 comey,,ketinggian dye,,,
sgt di kenali sbb dye la budak skola aku yg paling PENDEK rasenye..
hehhe..(lau dye bace nie abes aku)

TAPI!!!
sependek pendek dye pon,,fikiran dye tggi aw..
lagi pandai dari aku..
espcially in english..
lau bab nasehat dan bg pendapat plak,,
memang lagak dye ibarat macm orang dewasa..huhu

mase pndngn pertame aku tgok dye nie kat skola rendah dulu,
dye macm budak sombong..
yela,,dye kan budak pandai, ramai orang ske dye,,
dan mak dye pon rajen datg skola,,rapt ngn cikgu2 sume..

tapi lepas aku dgn dye duduk satu kelas dgn dye kat skola agame,,
aku duduk depan dye,,
aku pusing blakang n then tegur dye,,,
ha! start situ la aku dgn dye jadik kawan..
slalu lepak same2 bler xde ustaz atau ustazah masok klas ktorang..
satu hobi ktorang waktu,,
lukis gmbar2 baju n teddy bear,,atau pape la..
hahaha..ma abes buku nota uw..
lepas tu bler waktu rehat plak,,
lepas da makan,kitorang slalu maen kejar2..hahaha..
lari2 masok kelas orang laen..huhu

then smpai la skola menengah..
even x satu kelas mase form1,2,3,,
lau tersermpak mesty tegur..
masok form4,,aku dgn dye satu kelas..
tapi x duduk same sbb dye masok kelas aku lambat..
ade la sebb2 tertentu..heee
naek form5 baru aku duduk dgn dye..
memang dari situ da jadik kawan baek da..pape hal sume cter kat dye..
kesah suke dan duke sume dye sudi dgr..
walau kekadang aku ske marah dye sebb dye suke mencelah cter aku..=,="
homewrk english aku kalau x siap pon dye tolong buatkan..haha
aku x buat sebb aku x minat english..
dye plak minat english..
So,dye la cikgu bi aku kat kelas..

subjek feveret kitorang x same..
dye minat bi,sn..
aku plak, minat math,akaun dgn ekonomi asas..
so kitoreng slu tukar2 homework..hehehe

tapi ade satu yg ktorang same2 minat..
kami minat ANIME!!!!
yup! ktorang memang gler anime..tapi dye lagi gler..
hahaha..
dan dari situ la ktorang minat jepun,,blajar bahase jepun..
kadg2 dudk kat kelas,ckgu mengajar kat depan,
ktorang borak pasal anime kat belakg..haha

sekarang nie dye belajar kat UITM MELAKA,
amek kos TESL..
itu yg dye inginkan..
walau jarak jaoh skali pon,,ktorang still slu contact each other..
heee..
aku doakan dye berrjaya..^^
dan jadik kuat!!

you are really my tomodachi!!!!! 
"\(^o^)/"

No comments:

Post a Comment