Friday 22 July 2011

viRus OH viRus!!

ok,ok..aku memang x puas hati la dengan virus facebook nie..
disebabkan 'die' la aku x dapat nk online..huuu -,-"
memang menyakitkan hati..
now,dah kene HACK da!!
ape nie..kenapa mesti aku yg kene..??
aku macam nk menjerit jewk nie..huhuhuhu

*huhu..xbley nk log in...=(

HwaaaaAAAAAaaaaaaaAAAa!!!!!!!!!!!!!!!  >=O

ha,kan! da jerit da..huhuhu
tapi masih kene bersyukur jugak la sebb aku maseh bley post blog aku nie..
even aku bukan lah aktif sgt..=)

balek kepd viRus yg sedang merebak skunk nie,,mcm ne ek nk betul kan semula..??
kene tggu admin ke?
ak pon x twu ape yg aku taip nie..hahha XD
tp,ade orng cakap dgn aku la..

"biar je dulu..nanti ok la.."

huuu,,ok,aku tggu..>=)
tapi aku ade rase macm nk tumbuk2 je mke sorang kawan aku nie..
dye macm nk salahkab aku plak sal viRus facebook nie..
konon cakp ak la viRus tu..
dye POST kat WALL FACEBOOK aku weyh!!!!
SIOT tul la..nie yg aku geram gler..
yg len macam da terkena tu x de pon post macm tu kt aku..
siap tolong aku lg ade la..

sekarang nie aku tgah penink la nie..
ape aku nk buat..??
mane boleh hidup tnpe facebook yang aku cintai itu..
huhuhuhuhu..=,(
da la aku nak cek info assignment yang kawan aku post kt fb x ley..
cam ne nak thu perkembangan..??
dorang bukan nye layan mesg sgt..
huhuhuhuhu..xpe la..
nie x ley jadikan alasan..
tggu naek cuti t la,bincang dengan dorang..

viRus oh viRus,,,,
ko memang la!! buat aku x tenang hidup nie..huuuuu
my FAcebOOk~~

No comments:

Post a Comment