Saturday 23 July 2011

HanGouT~!!!

Hari ini,aku keluar pergi bandar..
SEORANG DIRI..=,="
sebab kawan aku yang lain x dapat nk join..huhu
xpe la,,x kesah pon..p bagos jugak kot sebb aku pon nak lepak dgn kawan2 lame aku tu..=)
lame x jumpe dorang..Rindu~~~ >///<
dorang tu sume kawan2 kt tempat keje aku dulu..
aku dulu keje kat GUARDIAN..
best sgt keje ctu..dorang sume kepala gler2..hehehe XD
dan bley kate sume kawan2 aku kat sane adalah LELAKI..^_^
TAPI!! dorang baek..^^,
x macam laki2 laen kot..huhuhuhu
tadi kitorang kuar pergi makan kat KOtaraYa..

*makan sate..~~ emm,,nyummy~~

*nie la kawan aku,,HaszruL n Adip

*hehe,,air aku..XP

well,,ni antara gmbar yg sempat aku snap..
mane gmbar aku???  =O
hahahha!! ade,tapi x nak masok sini..=P
sebenarnye bukan mereka berdua jewk..ade lagi yg laen,,p gmbar x bape lawa la..=(
haiiii,,bler dapt lepak dgn dorang lagi ek,nk tengok wayang plak!!! >=O
hehehheehe..
k la,cter smpai di sini saje..
nak cter panjang x twu nak cter ape la..=(
next time aku post lagi ae..^^,
bubye~~~  "\(^o^)

No comments:

Post a Comment