Friday 6 April 2012

Kerja~

Masa cuti sem 2 bulan nie laa dak dak semua terlintas nk bekerja.. konon bosan la kat rumah.. hmm, memang pon! aku yang dah relax kat rumah seminggu nie pon da rasa bosan tahap gaban.. huhu..
And, finally,, bertuahlah aku sebab dah dapat kerja dekat satu tempat niee.. hihiihi.. lagi lucky biler manager kat tempat kerja aku tu dah tahu yang aku ni cuma nak kerja 2 bulan jee.. HAHAHA! tak payah susah2 aku nak kata kat die aku nak benti nanti kan.. LALALAA~~~

Ouh, tak kata lagi aku kerja apaa.. Erm,, alaaaa biasa2 jelaa.. malu pulak nak tap niee.. *euuuwww~* 
haha.. aku kerja kat butik ELH.. alaa,, baju yang ala ala style korea diorang jual uww.. tak tahu? try lah carik kedai uw kat mana mana shopping complex pon.. hehehehe
Tambah lagi lucky aku,, aku selalu beli baju kat tempat uw, i mean butik uw laa sebelum niee.. hehehe.. Lepas nie boleh la aku dapat discount kan?? Wohoooo!!!!

Kerja~ KErja~ KerJa~~ =D

No comments:

Post a Comment