Saturday 24 March 2012

FAR150

Huhuhu~ risau nye aku.. esok ade paper akaun~!!! *sekarang musim final exam*
Ouh, tidak... even aku ni pelajar kos akaun pon, aku tetap risau taw biler sampainye seru akaun uwww... 
Grrr.. tapi still aku rasa diri aku ni masih relax lagi~ HAHA! bukan sebab aku ni pandai.. Tapi aku tak nak study dengan perasaan yg tension.. macam subjek tu susah sangat jaa. ERRR,, susah jugak laa sebenarnya.. 
HUH! memang dugaan betul aku nk study FAR150 niee.. sakit perut memanjang.. tp bukan nk ke toilet k! buat aku rasa malas je k study.. Last2 ke katil je la aku... 
*dasar pemalas* -.-"

Sekarang nie,, aku da abes stdy semua chapter.. tinggal menanti hari esok je.. 

#Ya Allah, permudahkanlah segala urusan hambaMu ini pada esok hari.. Tenangkanlah perasaan, hati dan mindaku ketika hendak menjawab soalan peperiksaan.. dan jauhkan lah aku dari perasaan was-was.. AMIN~

No comments:

Post a Comment