Wednesday 1 February 2012

Suprise!!!

Wahhh!! I got shocked! huh, semangat! HAHA!

Actually kan, pasal semalam,, yang Mr. N bagi aku Mashimaro tu kaannnn,, rupa rupanya ada lagi suprise dia nak bagi.. hehehe..

Siyes, betul betul tak sangka! huhu

patut lah dia suruh aku onlinee,, dia nak bagi hint kat aku, yang dekat Mashimaro tu, dia ada sorok something.. huhuhu..
Ini lah gambar yang dia post kat wall FB aku..

Then bila aku tengok.. Opsss! Link blog upenyee.. waktu aku bukak tu aku da tertanya tanya daa.. nape bg link blog nie kann. dan bile aku bukak jeee,,,

Aku baca setiap bait bait kata yang ter'taip' kat blog tuu.. Secara tak sengajanya mengalir pula air mata aku.. TERHARU! Aku tak sngka dia akn buat macam tu sekali,, that is my first time dapt suprise macm tu! Huhuhu.. Susah la untuk aku luahkan melalui kata kata apa yang aku rasa semalam.. 




#Hey, sayg.. thanks ya! <3

No comments:

Post a Comment